Czym jest internetowy baner jak go można wykorzystać w strategii marketingowej?

Szukasz sposobu na poprawę obecności swojej marki w Internecie? W takim razie zapewne słyszałeś o banerach jako bardzo przydatnej alternatywie. A może nawet widziałeś je na innych stronach internetowych, ale nadal nie jesteś pewien, czym są.


Banery stały się bardzo popularne ze względu na swoją skuteczność w przykuwaniu uwagi odwiedzających. Więc i Ty możesz skorzystać z tego narzędzia. Dlatego zamierzam powiedzieć Ci wszystko o tym rodzaju reklamy, abyś mógł rozwijać swoją markę i uzyskać większą sprzedaż.

Co to jest internetowy baner?

Baner to wizualny format wysoce perswazyjnej reklamy cyfrowej, w którym obrazy, elementy graficzne, tekst, a czasem elementy dźwiękowe i interaktywne są połączone w celu oddziaływania na użytkownika strony internetowej, przekazując mu komunikat promocyjny lub zachęcając go do wykonania jakiegoś konkretnego działania.

W skrócie — jest to graficzny element reklamowy (obraz, gif lub wideo), który jest umieszczany na stronach internetowych jako wezwanie do działania i w celu zwiększenia widoczności firmy, marki lub kampanii marketingowej. Oprócz tego, że jest elementem wizualnym, posiada również link, który przenosi użytkowników na konkretną stronę w zależności od celu firmy: promocja produktów lub usług, subskrypcje, rejestracje, pobieranie, darmowe testy.


Ponieważ baner ma przyciągać uwagę, często wyróżnia się na tle ogólnego projektu strony, choć nie można pominąć brandingu. Należy przestrzegać zarówno tożsamości wizualnej, jak i werbalnej. Mogą one zawierać elementy interaktywne, takie jak ruchome obrazy, zmiany w czcionkach, kolorach i kształtach, a także dźwięki, które są aktywowane przez interakcję użytkownika.

Do czego służy internetowy baner?

Wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowego produktu lub usługi.


Gdy firma zamierza ogłosić nowy przedmiot, może wykorzystać banery do nagłośnienia nowości. Są one idealne, ponieważ społeczeństwo jest przyzwyczajone do tego, że widzi w nich wybitne elementy, więc nie uzna tych wzorów za przesadzone.

Forma spieniężenia.

Ponieważ jest to reklama, umieszczenie bannera na stronie internetowej stanowi koszt dla firmy sponsorującej. Ponieważ płatność jest dostosowana do ilości kliknięć, które otrzymuje baner, koszt jest niski, jeśli strona nie ma tak wielu odwiedzających, i może iść w górę, jeśli ruch jest wyższy.


Zdobycie większej ilości odwiedzających stronę internetową.

Jeśli firma nie otrzymuje tak wielu odwiedzających organicznie, ale ma dużą publiczność, użycie banera reklamowego jest idealne do przyciągnięcia tej publiczności z innych platform, takich jak sieci społecznościowe i inne strony internetowe.

Lepsze pozycjonowanie Wrocław.

Ponieważ mają link, można uzyskać pewne dane, które pomagają uzyskać paramenty, które wskazują na skuteczność kampanii reklamowej online. Ponadto łatwo je zintegrować zarówno z przestrzeniami internetowymi, jak i platformami pomiarowymi i testowymi.

Uproszczona strategia marketingowa.

W przeciwieństwie do fizycznych wyświetlaczy, które muszą być drukowane setki, setki razy, banery cyfrowe tworzy się tylko raz, a następnie wstawia na różne portale. Dzięki temu są bardziej ekonomiczne i łatwiejsze w zarządzaniu.

Źródło: https://mediaclick.pl/

Total
0
Shares
Prev
Dlaczego warto czytać książki? – 10 powodów

Dlaczego warto czytać książki? – 10 powodów

Ludzie czytają książki ze względu na wiele powodów

Next
Kołdry zimowe Ludwika znikają ze sklepów, czyli jak Polacy przygotowują się do zimy!

Kołdry zimowe Ludwika znikają ze sklepów, czyli jak Polacy przygotowują się do zimy!

Mimo iż zima dopiero przed nami, w sklepach w całej Polsce odnotowano wzrost